top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

Vítr fouká, listí tančí a k tomu mé první těhotenské focení


Za své fotografické já se musím přiznat, že podzim je reálně mé nejoblíbenější období. Barevná a uklidňující krajina je zkrátka pastvou pro oči...a co víc...když si počkáte do západu slunce, okolí pokryje zlatavá deka a vše se začne úžasně třpytit. Během podzimu jsem měla hned několik focení. Je pravdou, že v době kdy byl podzim v Praze nejkrásnější, se na Moravě teprve probouzel. O to více mě však bavilo se vracet domů a zpět do Prahy :) Fotila jsem jak pejsky, tak jsem si poprvé zacvakala těhotenské fotky. Ať už v krásných lesích u Přerova,či álejích u Litovle.Musím uznat, že v sérii s Rybízem a Dráčkem-fenkami borderek, jsem se náramně vyřádila.Holky jsou skvěle vycvičené a tak jsem často mohla požadovat to,co mi normálně splní jen můj profesionál Charlie :) PS: KDYŽ SE PROKOUSÁTE VŠEMI TĚMI PSÍMI FOTKAMI...NARAZÍTE I NA TY LIDSKÉ :D












ok...dost bylo těchto úžasných modelek , tu je ještě pár psích a pak už ty těhotenské :)







A konečně jsme se dostali k lidem (snad omluvíte...přece jen jsem pejskařka ) :)















84 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page