top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

Focení koní


Po dlouhé době jsem si opět odběhla od focení psů a vyrazila do Doloplaz na focení koní musím uznat,že mě to neskutečně bavilo! Poprvé jsem stáj navštívila již dříve,avšak kvůli nepříznivému počasí jsem cvakla jen pár kousků a konečné focení se přesunulo na později (což bylo mimochodem skvělé rozhodnutí, vzhledem k zasněžené a vůbec nádherně božské krajině). Celkově jsem měla za úkol vyfotit dva koně a dva poníky. Bylo vidět,že Nelča měla se všemi úžasný vztah a že koňům opravdu rozumí, Musím však podotknout, že opravdu KLOBOUK DOLŮ za odvahu si vzít do takové zimy šaty a statečně pózovat...já byla po takové procházce ke konci zmrzlá i v bundě :D Mimochodem, vždy jsem chtěla Charlieho vyfotit s koněm a díky této sešlosti se mi to konečně podařilo....bylo super,že jsem měla tu možnost a že ani jedno ze zvířat nemělo problém....dokonce si Charlie poprvé zajezdil a koni ! (pro fotku stačí sjet úúúplně dolů ) :D Díky moc!



















339 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page