top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

Valentýn, levitace & Ace


Na poslední chvíli jsem se rozhodla splácat nějakou tu Valentýnskou foku a nakonec to dopadlo tak,že jsem Charlieho posadila před zeď u nás na bytě,dala mu dvě pořádný pusy na čumák a nasadila květinkovou korunku...co si budeme....sice dostal na Valentýna alespoň nějakou pusu od holky, ale moc klučičí fotku jsem mu nejspíše neudělala. Avšak co na tom ?...mně se tam Charlie líbí a o to mi šlo ! :D Během toho jsem si také střihla pár vzpomínkových autoportrétu :) A když už je řeč o autoportrétech jeden vznikl při hezké procházce s mou spolubydlící. Fotka je krátce nazvána "Levitate", s delším popiskem "He´s the one who always keeps me on the ground when I´m floating in my crazy thoughts". Focení bylo pravdu zajímavé...nápad jsem dostala během procházky,dokonce ani šála není moje.Samozřejmě vše nevyšlo hned na první cvaknutí a tak bylo několik držkopádů doprovázených o krásně zelená kolena poměrně vtipných. Krom mého autoportrétu vzniklo samozřejmě více fotografiích a po dlouhé době si má spolubydlící tak měla možnost obnovit profilovou fotografii a nahradit tak jeden z mých starších kousků :D Úplně nakonec musím také ukázat pár fotogafií božského hnědého borderáka Ace :) Nevím proč,ale ti hnědí psi mi zkrátka za foťákem strašně sedí...nemůžu si pomoct, ale fotí se mi snad nejlépe :D Focení jsme propojily se super dlouhou procházkou a psiska tak byli spokojení, stejně jako my !











167 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page