top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

Spolupráce s Ba.n.Bo


Díky Instagramu jsem poznala spoustu nových a skvělých profilů. S tím souvisí také možnost účastnit se řady zajímavých soutěží a akcí. Jednou jsem takhle vyhrála boží psí šátek od zahraniční firmy Ba.n.Bo (odkaz na jejich Instagram) a na oplátku jim poslala fotky Charlieho.Jim se to zalíbilo natolik, že z nás udělali své modely pro konec roku 2017 :) Za zaslání krásného šátku jsem jim nafotila několik fotek,k které si pak mohli libovolně dávat na profil + jsem jim na ten svůj profil sepsala takovou recenzi. Šátek Charliemu sedí a je opravdu kvalitní a tudíž mohu jen doporučit :)


Věc druhá je také výhra krásného vodítka od Leinen Fieber. A za odměnu jsem opět udělala pár fotek, které se podle ohlasu libily :)











71 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page