top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

"MEZINÁRODNÍ" focení #2

Updated: Jan 12, 2018



Vždy je to pro mě takovou výzvou upravovat fotografie pro jiného fotografa, navíc když pochází ze zahraničí. Na druhou stranu je to mnohem větší zábava, najde se více zajímavých míst, s více hlavami přichází také několik bláznivých fotografických myšlenek a především více celkové kreativity! :) Při postprodukci člověk zjistí jak moc se liší jeho styl od jiných. Mám na srovnání super příklad fotek ze stejného místa, avšak pokaždé v rukou jiného člověka. Tohle mě opravdu baví ! :)


Na mé druhé "mezinárodní" fotografování jsem se setkala s holkama z Rakouska- Riou Putzker a Katjou Podobing. Skrz průjezd přes ČR do Polska mě oslovily, zda-li pak nemám zájem si společně zafotit, což jsem samozřejmě s radostí přijala. Prvně jsme navštívily arboretum a následně jsme dojely do okolí Třešína. Původní plán byl dojít až k místu, kde se nachází Čertův most, ale jelikož jsme se každé 3 kroky zastavovaly s foťákem v ruce a věčně se zakecávaly, tak to nějak nevyšlo :D Katja s sebou měla i svou absolutně roztomilou fenku australského ovčáka Kaylee a po mém boku samozřejmě nemohl chybět Charlie . Jak jsem již psala...prvně jsme navštívily arboretum. Tam byl však menší háček....bylo zavřeno. Co teď? Přece holky nejely z Rakouska jen tak pro nic za nic. No, ačkoli to není zrovna zodpovědné, rozhodly jsme se jednoduše přelézt plot :D Možná si říkáte jak jsme to se psy zvládly ? My si totiž prvně naprosto důkladně zmapovaly prostory a k našemu štěstí jsme nalezly naprosto skvělý "přelez", který nám posloužil jako kvalitní vstup. Na místě jsme našli několik sympatických míst na focení a podle mě ve výsledku vznikly poměrně hezké fotky i přes to, že nám počasí úplně nehrálo do karet.


fotka od Rii fotka ode mě

jedno místo,dva modelové, dvě fotografky a dva styly


Po focení v arboretu jsme se přesunuly a jely do Třešína, kde jsme ušly několik kilometrů a i tak nakonec k původnímu plánu jít k Čertovému mostu nedošly. Za to jsme si opravdu skvěle popovídaly, jako správný ženský jsme trošku rozebraly i ostatní psí fotografky, já se dozvěděla jak funguje komunita psích fotografů v Rakousku a samozřejmě padlo spousta slov i ohledně psů. Zde je tedy pár výsledků nejprve ode mě a následně od Katji a Rii :)



RIA




KATJA




197 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page