top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

"MEZINÁRODNÍ" focení #1



Takhle idea společného setkávání fotografů z různých zemí má něco do sebe a opravdu se mi se mi líbí. Mé úplně "poprvé" jsem zažila s fotografkou Nicole Trenker z Rakouska a jejími maliňáky jménem Elvin a Vince. Mladší z nich pochází z chovatelské stanice Ostaryka, která se nachází v nedaleké Ostravě. Nicole se tam chystala na trénink obedience a tak neváhala a oslovila mě, jestli nemám poté zájem si s ní společně zafotit...a je přeci jasné,že jsem ji na to musela kývnout :) Prvně jsme se po době hledání setkaly v Olomouckém parku,kde jsme fotily cca hoďku a půl. Následně jsme se přesunuly k lesu v okolí Svatého Kopečku. Musím uznat, že v životě jsem neviděla tak vyvážené maliňáky. Nevím co o nich víte vy, ale většinou bývají naprostý extrém....a to ve všem. Ať už jsou bázliví, nebo zapálení pro věc , čas od času nevhodní do běžného života a občas agresivní a to i k jejich vlastním majitelům...rozhodně to nejsou psi pro nezkušené ! Každopádně Elvin a Vince jsou naprosto úžasní. Nemají problém s cizími psy, poslouchají na povel, nepřepínají se do hyperaktivního šíleného módu a mají naprosto skvělou povahu i vzhled :) Každopádně dost bylo psů.... tu je nálož fotek jak ode mě tak od Nicole :)


stejné místo, stejný pes, jiný fotograf




NEJPRVE TEDY MÉ :)







A OD NICOLE :)






42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page