top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

!! INSTAGRAM !!


Pro mě tak trochu novinka...a líbí se mi ! Instagram jsem si poměrně rychle oblíbila... je snadný a přehledný, pro fotografy přímo perfektní. Během krátké doby mi narostla poměrně vysoká sledovanost a to hlavně díky zahraničním followerům, jelikož lidi z Čreské Republiky mám primárně na Facebooku (což je velká škoda! :D ). Zdá se mi,že instagram je celý nesený více v pozitivnějším duchu,než Facebook, možná je to také tím, že nemám zatím ani přes 4000 sledujících, ale momentálně z toho mám takový pocit :) Jsem ráda, že jsem našla zase další způsob jak prostřednictvím fotek dělat lidem radost a komunikovat s nimi. Během krátké doby se mi na profilu objevilo okolo 3500 lidí,což je skvělé!! :) Nejvíce úspěchu sklidila fotka Charlieho z výletu ze Slovinska s 1615 srdíčky <3 Tak pokud mě ještě nemáte ve sledujících a zajímáte se o moji tvorbu, určitě tak učiňte... na "storíčka" přidávám spoustů behind the scenes fotek a samozřejmě i něco z úprav a foto výletů :)





86 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page