top of page
Search
  • Writer's picturekristynakvapilova

Fotokniha

Updated: Jan 4, 2018

Již dlouhou dobu jsem přemýšlela nad tvorbou vlastní fotoknihy. Nedávno se mi naskytla příležitost si jednu vytvořit od firmy Saal Digital CZ a musím uznat,že výsledek je dokonalý.


Je to opravdu skvělý pocit vidět své fotografie v tištěné podobě a mít možnost se na ně dívat úplně jiným způsobem,než když jsou pouze v počítači!! Pojala jsem to spíše jako své vlastní foto portfólio,tudíž tam jsou fotky jak psů,tak lidí,koní,přírody a také fotky ze svateb.Celou fotoknihu jsem si vytvářela z pohodlí domova za pomocí speciálního programu.Vše je jednoduché a snadno pochopitelné. Co mě však nejvíce těší je absolutně nádherná kvalita tisku a pevná vazba!! :)

Z fotoknihy jsem absolutně unešená. Zvolila jsem si matný materiál,který fotografiím úžasně sedí. Ve zkratce řečeno dokonalost.Služby Saal Digital můžu jen doporučit.A pokud si někdy v budoucnu budu opět chtít zvěčnit své fotografie,určitě vím,kam se obrátím ....DĚKUJI MOC!














87 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page